wtorek, 3 maja 2011

Rodzina

     "Przy krzyżu Jezusa stała zaś Jego Matka" (J 19, 25)    

     Jezus doskonale wypełnia wolę Ojca. Jest posłusznym Synem. Miłość do człowieka zaprowadziła Go aż na Golgotę, gdzie doświadczył braku Miłości. Opuszczenia - ekstremalnej samotności.
     Jest przecież także człowiekiem. Dlatego przeżył brak Ojca. Krzyczał: "Boże mój, Boże mój, czemuś Mnie opuścił?" (Mt 27, 46). Ojciec wychowuje Syna do końca...
     "Czy może kobieta zapomnieć o swym niemowlęciu? Czy może nie miłować dziecka swego łona? Lecz gdyby nawet ona zapomniała, Ja nie zapomnę o tobie!" Iz 49, 15
     Ziemska matka może zapomnieć - Niebieska nigdy!
     Stoi, niczym żołnierz na warcie, obok Syna konającego na krzyżu.
     Stoi także obok mojego krzyża.
     Zapominam o tej obecności.
     Przepraszam.

    I czasem wołam: "Gdzie jesteś?" tracąc poczucie Twojej - Ojcze - obecności. Jest jednak Matka - bliska, czuła, obejmująca z miłością mój krzyż.

Brak komentarzy: